4 z 10 marketérov plánujú zvýšiť svoje výdavky do digital outdoor reklamy.
Voľba kampane:
LOKÁLNA KAMPAŇ:Vaša reklama sa objaví na Vami vybraných obrazovkách GDESIGN. Táto reklamná kampaň je vhodná pre lokálnych poskytovateľov a predajcov, ktorí chcú osloviť potencionálnych zákazníkov v oblasti svojho posobenia. |
|
Opis LED outdoorových obrazoviek a ich umiestnenie v rámci SR.
Obrazovka v Trnave – Hlboká:
Obrazovka sa nachádza na strategickej križovatke Ribníková – Hlboká – Špačinská a Bučianska priamo na hlavnom dopravnom ťahu pri centre Trnavy. V blízkosti sa nachádza OC Arcádia, Tesco, Kaufland, Nay, Lidl a iné.
Technická špecifikácia obrazovky:
lokalizácia: | križovatka ulíc Rybníková a Hlboká, Bučianska, Špačinská |
rozmer: | 4,7m x 3,5m = 16m2 |
rozlíšenie: | 110 592 px |
počet videní: | 45 000 až 50 000 / 24 hod |
Obrazovka v Trnave – Hospodárska:
LED obrazovka sa nachádza na mieste, na ktorom je vaše posolstvo predurcené na to, aby ho videlo co najviac ludí. V okolí LED obrazovky sa nachádzajú železnicná a autobusová stanica, obvodný úrad, nedaleko pešia zóna, viaceré zastávky MHD
Technická špecifikácia obrazovky:
lokalizácia: | križovatka ulíc Hospodárska, Kollárová |
rozmer: | 6,4m x 3,2m = 20,48m2 |
rozlíšenie: | 125 000 px |
počet videní: | až 55 000 / 24 hod |